Dzięki licznych udoskonaleniom, maszyna ta nadaje się idealnie zarówno do pracy na kolejowych szlakach normalnych jak też wysokich prędkości. 30 metrów szyny na minutę MG 31 jest największą i najwydajniejszą maszyną wśród pojazdów firmy LINSINGER. Maszyna ta, przy swojej długości 48 m i wadze 173 ton, obrabia do 30 metrów szyn na minutę. Stanowi to dotychczas najkrótszy czas obróbki przy najwyższej dokładności. Jednocześnie daje to również możliwość realizacji jeszcze głębszej obróbki. Powstaje gładka powierzchnia o niezwykłej chropowatości maks. 7 μm. Ta specjalna maszyna posiada 2 kabiny do jazdy, pomieszczenia biurowe i wypoczynkowe dla 4 osób obsługi i dysponuje dużym zasobnikiem do gromadzenia i późniejszego usuwania wiórów. Pojazd może być użytkowany non-stop, jako niezależny system. Nadaje się on do reprofilowania zarówno torów, jak też rozjazdów i przejazdów kolejowych.
Powiązane artykuły
Śmiertelny wypadek na torach w Tychach
Do potrącenia ze skutkiem śmiertelnym doszło we wtorek późnym wieczorem w Tychach na Śląsku. Poszkodowana kobieta nie miała szans, zginęła na miejscu. Do zdarzenia doszło 23 sierpnia o godzinie 21.55 w okolicach ul. Skalnej w Tychach, na szlaku kolejowym Kobiór – Tychy. Na miejsce wezwano policję, straż pożarną i pogotowie ratunkowe. Zjawił się także prokurator […]
We wschodniej Aurorze wykoleił się pociąg [ZDJĘCIA]
We wschodniej Aurorze w stanie Nowy Jork, w pobliżu Main Street i Elm Street, wykoleił się pociąg. Władze w okolicy zarządziły natychmiastową ewakuację mieszkańców pobliskich domów. Do zdarzenia doszło w poniedziałek 18 maja. Jak informuje lokalna policja, wykoleił się pociąg towarowy z 15 wagonami, jadący z Salamanki do Buffalo. Z uwagi na bezpieczeństwo mieszkańców […]
Silna koalicja dla wodoru na kolei
25 sierpnia 2021 r. podczas konferencji “Kolej na energię wodorową”, zorganizowanej przez Klaster Luxtorpeda 2.0, podpisane zostało porozumienie pomiędzy PKN ORLEN, Grupą PKP i PESA Bydgoszcz, dotyczące współpracy na rzecz wdrożenia technologii wodorowych w transporcie.