Coraz więcej podróżnych kupuje bilety poprzez kanały zdalne. Dlatego jako jeden z kluczowych celów spółka wyznacza usprawnienie i uproszczenie procesu obsługi podróżnych poprzez wprowadzenie kolejnych rozwiązań cyfrowych. Celem jest szybki, prosty i intuicyjny zakup biletu w preferowanej przez klienta aplikacji lub stronie internetowej. W ostatnich miesiącach PKP Intercity udostępniło podróżnym nową aplikację, która zastąpiła dotychczasową znaną pod nazwą IC Mobile Navigator. Ponadto spółka podpisała trzy umowy, dzięki którym już w bieżącym roku podróżni będą mogli kupować bilety na pociągi w nowym systemie sprzedaży internetowej. Z pełnej funkcjonalności nowego systemu będą mogli korzystać w ostatnim kwartale 2024 roku.
Powiązane artykuły
Wyjątkowe plany CPK – czy w Polsce ruszą Koleje Dużych Prędkości?
Centralny Port Komunikacyjny (CPK) jako pierwszy podmiot w Polsce zajął się opracowaniem standardów dla Kolei Dużych Prędkości. Przy współpracy ze strony Instytutu Kolejnictwa ustalone zostały wytyczne, które w przyszłości zagwarantują przeprowadzanie inwestycji kolejowych z zachowaniem jednolitych parametrów technicznych. KDP będą powstawać etapami, wraz z całą infrastrukturą, a stosowanie już przygotowanych standardów ograniczy ryzyko nieprawidłowości. Założenia […]
Struktura transportowa UE rozwija się coraz bardziej. Najnowszy przegląd stanu infrastruktury sieci TEN-T
Stan wdrożenia dróg śródlądowych w zależności od wytycznych wynosi od 85 proc. (zanurzenie, wysokość pod mostami) do 98 proc. (wdrażanie systemu usług informacji rzecznej – RIS). Obecnie sieć TEN-T obejmuje łącznie ponad 95 tys. dróg sieci kolejowej i drogowej, 13 tys. dróg śródlądowych, 130 portów lotniczych, ponad 200 portów morskich i śródlądowych oraz niespełna 330 […]
Polregio chce renegocjować umowę z województwem kujawsko-pomorskim
Spółka Polregio chce renegocjować warunki umowy, które narzucił jej Marszałek Województwa Kujawsko-Pomorskiego. Aby się do tego przygotować, przewoźnik zwrócił się do pasażerów o wyrażenie opinii dot. kursowania składów na terenie województwa. O drastycznych cięciach połączeń w województwie kujawsko-pomorskim pisaliśmy już w połowie grudnia. Jak informowała spółka Polregio, Zarząd Województwa podjął decyzję o likwidacji kilkudziesięciu połączeń. Całkowicie […]





