Polscy operatorzy i przewoźnicy kolejowi zakupili już blisko 100 nowoczesnych elektrycznych lokomotyw Siemensa (Husarze, Vectrony, Smartrony). Korzystają z nich CARGOUNIT, PKP Intercity, PKP Cargo, DB Cargo Polska, Lotos Kolej, a także Laude Smart Intermodal.
Powiązane artykuły
“Odmitologizujmy pojęcie prędkości”. Debata o KDP za nami
Jak zaznaczają eksperci, budowa KDP w Polsce bazować będzie na doświadczeniach zebranych przez koleje europejskie, w tym szczególnie koleje hiszpańskie. – Chciałbym, aby kolej uwolniła nas od myślenia „200 km/h”, a stała się taką do 250 km/h – mówił Andrzej Buczyński, Członek Zarządu PKP S.A. – Będziemy wyciągali wnioski z modeli europejskich, szczególnie z hiszpańskiego. […]
W Juracie powstanie Innowacyjny Dworzec Systemowy
Spółka PKP poprawia komfort podróżowania nad morze. Tym razem z udogodnień skorzystają pasażerowie podróżujący na Mierzeję Helską. W Juracie powstanie bowiem Innowacyjny Dworzec Systemowy. Budynek łączyć będzie w sobie funkcje dworca kolejowego oraz obiektu usługowego. Zgodnie z projektem, powstanie zamknięta, ogrzewana poczekalnia, która będzie przeszklona od strony peronów. W budynku pojawi się automatyczna toaleta, powstaną […]
SAATZ – nowatorskie podejście do serwisu tramwajowego
Trzeba przyznać, że SAATZ podchodzi w sposób kompleksowy do realizowanych umów i swojej oferty, o czym może świadczyć fakt, że zespół programistów i informatyków zatrudnionych w firmie opracował autorskie oprogramowanie (GrayFox) służące do zarządzania zajezdnią i wszystkimi czynnościami serwisowymi wykonywanymi na pojazdach. System umożliwia precyzyjne planowanie zaopatrzenia w części i materiały niezbędne do wykonywania czynności […]