Póki co jednak nie widać większych szans na wprowadzenie planu w życie. Szacowany koszt takiego działania przekracza aż 30 miliardów euro. Również rządzący Hiszpanią politycy nie wydają się zainteresowani takim krokiem.
Powiązane artykuły
Samorząd Województwa Dolnośląskiego przejął dwie linie kolejowe
Samorząd Województwa Dolnośląskiego przejął dziś linie kolejowe nr 317 i 336 z Gryfowa Śląskiego do Świeradowa-Zdroju. To kolejne trasy przejmowane od Polskich Kolei Państwowych w ramach planu przywracania ruchu pasażerskiego na nieczynnych liniach. Ruch pasażerski powróci na nią w ciągu najbliższych dwóch lat po wykonaniu niezbędnych prac rewitalizacyjnych. – Realizujemy nasz plan przejmowania i przywracania do […]
Czy koła szprychowe mają przyszłość w kolejnictwie?
Podsumowując można zauważyć, że koła szprychowe wykonane z żeliwa mają istotne zalety z punktu widzenia eksploatacji, takie jak redukcja masy oraz intensywności emisji dźwięku, i stanowią alternatywę dla konwencjonalnych konstrukcji kół kolejowych. Według autorów programu Shift2Rail przewiduje się wejście do rzeczywistej eksploatacji kół szprychowych po 2021 roku. Autor: Marcin Słowiński Post Views: 3 244
Toruń: prace na węźle przesiadkowym na finiszu [ZDJĘCIA]
Dobiegają końca prace przy zintegrowanym węźle przesiadkowym na al. św. Jana Pawła II w Toruniu. Inwestycja realizowana jest w ramach projektu projekt „Przebudowa układu torowo-drogowego w ul. Wały gen. Sikorskiego i al. Jana Pawła II wraz z budową pasa tramwajowo-autobusowego w Toruniu – BiT-City II”. W ramach inwestycji miasto przebudowało istniejące torowiska tramwajowe wzdłuż ulic: […]