Pojazd jest niskopodłogowy, jednak na życzenie klienta w środku, zamiast niewielkiej rampy, umiejscowiono niewielki stopień. Tramwaj wyróżnia się przestronnym wnętrzem, panoramicznymi oknami i drewnianymi siedzeniami. Względem oczekiwań osób o ograniczonych możliwościach poruszania się, w tramwaju zastosowano dwie przestrzenie na wózki. Nacisk postawiono również na ekologię – w systemie klimatyzacji ma zostać wykorzystany naturalny czynnik chłodzący CO2. Pojazd ma również zawierać pompy ciepła, system wspomagający hamowanie, kamery do monitoringu martwych punktów i system rozpoznawania znaków.
Powiązane artykuły
PKP CARGO podało szacunkowe wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2022 r.
Ponad 1 mld 166 mln zł – tyle w I kwartale roku wyniosły przychody spółki PKP CARGO z tytułu umów z klientami. Zarząd opublikował wybrane, szacunkowe skonsolidowane wyniki finansowe i operacyjne uzyskane w okresie styczeń – marzec. Są one lepsze niż w analogicznym okresie 2021 roku. Przychody z tytułu umów z klientami wyniosły w pierwszym […]
KOLEJ W MINIATURZE po raz VIII w Sosnowcu
Organizatorzy wydarzenia po raz siódmy zapraszają na interaktywny pokaz techniki kolejowej 16 – 17 marca naprzeciwko dworca PKP w Sosnowcu. Festiwal “KOLEJ W MINIATURZE” to miejsce pełne edukacji, gdzie uczestnicy mogą doświadczyć, czym jest miłość do kolei. Pasjonaci z całej polski prezentują tam swoje techniczne, modelarskie oraz kolekcjonerskie dokonania. Jak podkreśla organizator, na wydarzeniu ważna […]
Tramwaj w ul. Ratajczaka. Poznań przeanalizuje wpływ drgań na budynki
Miasto Poznań, przed przystąpieniem do budowy linii tramwajowej w ciągu ul. Ratajczaka, zleciło wykonanie specjalistycznej ekspertyzy – ocenę wpływu drgań na budynku i przebywających w nich ludzi. Inwestycja wykonana zostanie w tzw. „cichej technologii”. Torowisko wybudowane zostanie w taki sposób, aby maksymalnie zniwelować hałas i drgania w trakcie przejazdu tramwaju. W projekcie zastosowane zostaną dwa […]





