Dodatkowo w trakcie realizacji są trzy umowy: na zakup od czeskiej firmy CZ Loko 10 manewrowych lokomotyw spalinowych oraz na modernizację łącznie 33 lokomotyw – 20 lokomotyw elektrycznych serii EU/EP07 ze zwiększeniem maksymalnej prędkości ze 125 km/h do 160 km/h oraz 13 manewrowych lokomotyw spalinowych serii SM42 na lokomotywy przystosowane również do prowadzenia pociągów pasażerskich.
Powiązane artykuły
Ognioodporna pianka FlexoFoam wykorzystywana w kolejach indyjskich przeszła niezbędne testy jakości
Ognioodporna pianka poliuretanowa spełnia wszystkie wymagania FST normy EN45545 HL3 – poinformował wykonawca firma FlexoFoam, prezentując wyniki Underwriter Laboratories (UL). Firma jest najstarszym dostawcą poduszek na siedzenia pasażerów dla kolei indyjskich. Produkcja przeciwpożarowych poduszek jest podstawową działalnością FlexoFoam i głównym przedmiotem ich badań i rozwoju. Firma FlexoFoam przez lata pracowała nad zwiększeniem jakości swoich produktów, […]
Jak przyspieszyć tranzyt ukraińskiego zboża?
Częściowym rozwiązaniem długiego procesu transportu towarów i uzyskiwania dokumentów byłoby wprowadzenie zdalnego wypełniania dokumentów, które są powszechne na przykład w Litwie. Zgodnie z szacunkami Bunasty elektroniczne standardy wymiany informacji o przewozach towarowych mogłyby zaoszczędzić nawet jeden dzień transportu towarów. Zastosowanie nowych technologii i pełne wdrożenie przepisów o cyfryzacji mogą obniżyć koszty administracyjne branży transportowej od […]
Berlin ogłosił przetarg na nowe pojazdy S-Bahn
W stolicy Niemiec trwa składanie wniosków na przetarg na pojazdy nowej generacji dla S-Banh. Pojawiły się jednak głosy nawołujące do wstrzymania procedury. Sojusz pod nazwą „S-BAhn for All”, posługując się hasłem „Żadnego demontażu i prywatyzacji S-Bahn!”, wzywa do wstrzymania rozpoczętego przetargu. Organizatorzy przetargu pozostają jednak głusi na te żądania. Kontrowersje spowodowane są niejasnościami w specyfikacji […]