Jesteśmy dumni ze skutecznego funkcjonowania Baseline 2.0, znajdujemy się w ostatniej fazie wdrażania Baseline 3.5, a jednocześnie rozpoczynamy implementację Baseline 4.2, który, mam nadzieję, nie będzie już modyfikowany przynajmniej przez kilka następnych lat. Wszystkie nasze innowacje, w tym aktualne i przyszłe rozwiązania, będą natychmiastowo dostępne na polskim rynku. Jesteśmy przekonani, że nasza nieustanna praca nad rozwojem technologii przyczyni się do podniesienia standardów w dziedzinie systemów srk, dostarczając klientom produkty najwyższej jakości, które gotowe będą sprostać największym wymaganiom branży.
Powiązane artykuły
Zastosowanie systemu LASCA
Raport Kolejowy rozmawiał z Piotrem Boguckim, o produktach firmy Bogucki Engineering przeznaczonych dla kolei.
A. Fryczkowski: Polska jest jednym z największych producentów wodoru na świecie
Również komponent infrastrukturalny CPK i systemów sterowanie ruchem kolejowym (z ang. Signaling) jest dla nas ważnym obszarem. Alstom nie prowadzi takiej działalności biznesowej w Polsce, natomiast w innych krajach mamy w tym zakresie odpowiednie doświadczenie. Jeżeli chodzi o signaling to inwestujemy w ten obszar w klastrze Europie Środkowej i Wschodniej, którego Polska jest częścią – w Bukareszie powstaje centrum kompetencyjne w zakresie signalingu Alstom Digital Mobility […]
Krzysztof Dostatni: Tramwaje wrócą na modernizowane torowiska [WYWIAD]
Co pewien czas w środkach komunikacji publicznej dochodzi do incydentów z udziałem agresywnych pasażerów. W jaki sposób zapewniacie bezpieczeństwo swoim pracownikom? Wspólnie z Izbą Gospodarczą Komunikacji Miejskiej apelujemy o to, by pracowników ruchu: kierowców, motorniczych, nadzór ruchu, ale także kontrolerów biletów objąć statusem funkcjonariusza publicznego. Dodatkowo prowadzimy szkolenia dla kierowców i motorniczych związane z bezpieczeństwem […]