Grecka sieć kolejowa o długości 2552 km od dziesięcioleci boryka się z problemem złego zarządzania, złego utrzymania i przestarzałego sprzętu.
Powiązane artykuły
Najnowsza technologia usprawnia kursowanie warszawskich tramwajów
Komunikacja Tramwajowa w Warszawie sukcesywnie podnosi swoją efektywność i oferuje coraz szybsze połączenia. Na ponad połowie skrzyżowań jest już zielona fala dla tramwajów. Dzięki wprowadzeniu najnowszej technologii wykorzystującej satelitarne nadajniki GPS przybędzie miejsc, gdzie motorniczowie będą mieć zielone światło. W celu podniesienia płynności ruchu Tramwaje Warszawskie wprowadzają nową technologię. Dotychczas budowa zielonej fali oznaczała, że […]
Rewolucja na kujawsko-pomorskich torach. Polregio zatrudni pracowników Arrivy
Tabor Arriva RP posiada bowiem tabor, który mógłby zaspokoić potrzeby realizacji połączeń na terenie województwa kujawsko-pomorskiego. – Województwo Kujawsko – Pomorskie przyznało, że obecnie nie dysponuje wystarczającym taborem spalinowym do realizacji połączeń – zaznacza spółka regionalna. – Arriva takim taborem na dziś dysponuje i jest w stanie rozpocząć realizację połączeń natychmiast. To każe nam zadać pytanie o faktyczne motywacje […]
Stacja Muzeum odnowiła wagon-cysternę z przełomu lat 20. i 30.
Stacja Muzeum zakończyła renowację wagonu-cysterny budowy niemieckiej z przełomu lat 20. i 30. XX-wieku. Wagon został zbudowany na zamówienie nieustalonej firmy niemieckiej. Jako tzw. wagon „prywatny”, włączony został do taboru kolei niemieckich DRG, a po roku 1945 został przejęty przez PKP. W latach 50. cysterna trafiła zaś do taboru wewnętrznego PKP. Zyskała numer inwentarzowy PKP […]