Marcin Kobyliński
Kierownik Działu SOC Monitoring i SOC Reagowanie,
Departament Cyberbezpieczeństwa
EXATEL
Powiązane artykuły
Napęd wodorowy, bateryjny czy EDMU?
Jak wynika z unijnej Białej Księgi Transportu w skali całej Unii Europejskiej (wliczając w to Wielką Brytanię) w 2017 r. tylko nieco ponad połowa (54%) linii kolejowych było zelektryfikowanych, co oznacza, że ponad 90 tys. km linii wymaga rozwiązań spalinowych lub alternatywnych. Teoretycznie pojazdy z napędem hybrydowym mogą wypełnić tę lukę, gdyż mogą operować zarówno na trasach zelekryfikowanych, jak i poza […]
Koleje Dolnośląskie z dofinansowaniem na budowę hali serwisowej
Dolnośląski przewoźnik otrzyma 30,5 mln zł dofinansowania ze środków unijnych na rozbudowę swojego zaplecza technicznego. Fundusze pochodzić będą z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Dolnego Śląska.
Lokomotywa Vectron z nowymi certyfikatami TSI taboru
Siemens Mobility zakontraktował ponad 1000 lokomotyw Vectron do 50 klientów z całej Europy, z czego tysięczna lokomotywa jest właśnie w trakcie produkcji. Pojazdy znajdujące się w eksploatacji, uzyskały dopuszczenie do ruchu w 20 krajach, w tym w Polsce. Na co dzień z lokomotyw Vectron, zarejestrowanych w Polsce, korzystają PKP CARGO, DB Cargo Polska, CARGOUNIT (Industrial […]