Ponadto od stycznia rozpoczęło się wdrażanie dwóch projektów. Pierwszy z nich to System Okresowych Ocen Parowników, oparty na kompetencjach. Drugi natomiast nosi nazwę Projekt Powypadkowego Wsparcia Psychologicznego, skierowany do pracowników drużyn konduktorskich i drużyn trakcyjnych.
Powiązane artykuły
Pierwszy w Europie hybrydowy zespół trakcyjny z zasobnikiem superkondensatorów od Medcom
System sterowania zwiększa moc generatorów spalinowych dopiero po pokonaniu ok. 500 metrów, co zapewnia zwiększony komfort pasażerom oczekującym na peronach. Zasobniki superkondensatorów Medcomu były do tej pory stosowane w tramwajach. Trafiły m.in. do tramwajów Pesa Jazz dla Warszawy i Gdańska oraz tramwajów Hyundai Rotem dla Warszawy. Wykorzystanie ich w pojazdach aglomeracyjnych i regionalnych to kolejny […]
Alstom TrainScanner – predykcja w praktyce [WYWIAD]
Czy rozważa się dostosowanie skanera do przeglądów innych typów taboru? TrainScanner to komercyjny produkt Alstom, jest już sprawdzony i gotowy do wdrożenia. Kolejne tego typu urządzenia dla floty Alstom są w trakcie realizacji – aktualnie jeden powstaje we Włoszech, następne będą w Kanadzie, Indiach i prawdopodobnie w Stanach Zjednoczonych. Pokazuje to, do jak różnego typu […]
Technologia VR wkracza na kolej. Projekt konsorcjum OLKOL, PWR oraz SIM Factor z dofinansowaniem NCBiR
Sukces skomentował także Michał Wierzbicki, Wiceprezes Zarządu Sim Factor. – Dla Sim Factor jest to czwarty projekt realizowany z Politechniką Wrocławska i pierwszy z firma Olkol – zaznacza. – Jesteśmy przekonani, że współpraca dwóch firm skoncentrowanych na rynku kolejowym oraz jednostki naukowej ukierunkowanej na transport przyniesie dobre efekty. Naszym zadaniem będzie wirtualizacja lokomotywy i jej […]





