Klienci DB Cargo Polska zadowoleni z jakości świadczonych przez przewoźnika usług – tak wynika z badania poziomu satysfakcji, które prowadzone są przez spółkę od dekady. Niezależny instytut badania opinii IPSOS GmbH przeprowadza badanie na sześciu rynkach, na których działa grupa DB Cargo, w tym w Polsce. Istotnym elementem badania jest ocena zadowolenia klienta z każdego […]
Poprzedni rok charakteryzował się niewielkimi wzrostami liczby przewiezionych pasażerów i masy towarów.
Dynamiczniej rozwijał się segment intermodalny.
Rok 2019 przyniósł zmiany w systemie zakupu biletów w PKP Intercity. Od grudnia pasażerowie pociągów Pendolino, Flirt³ i PesaDART mają możliwość łatwego wyboru miejsc na mapie członu pociągu, w którym planują podróżować, korzystając z opcji ich graficznej wizualizacji. Z kolei z końcem listopada 2019 r. zakończył się montaż Wi-Fi we wszystkich dostępnych Pendolino. Tym samym […]