Do tej pory na rozwój technologii MagRail i jej testowanie Nevomo pozyskało 11 mln euro (w tym 5,5 mln euro inwestycji kapitałowych i 5,5 mln euro dotacji unijnych). Ponadto w ubiegłym roku spółka otrzymała 17,5 mln euro od Komisji Europejskiej (akcelerator EIC: 2,5 mln euro dotacji i 15 mln euro dodatkowej inwestycji kapitałowej). Zbierane są również fundusze na rundę pre-series A w wysokości 7 mln euro. Do kluczowych inwestorów Nevomo należą EIT InnoEnergy i Hütter Private Equity.
Powiązane artykuły
MPK Łódź: CBA kontroluje proces zakupu wagonów NF6D
Centralne Biuro Antykorupcyjne weszło do siedziby MPK Łódź, by skontrolować zakup z Niemiec używanych wagonów NF6D. Funkcjonariusze CBA pierwsze działania rozpoczęli przed rokiem, formalnie kontrola w Łodzi trwa od połowy grudnia 2019 r. – W trakcie kontroli nasi agenci przeanalizują cały proces zamówień publicznych w spółce w latach 2017-19 – powiedział w rozmowie z Polską […]
Dodatkowe połączenia z Torunia i Bydgoszczy do Poznania
Kujawsko-Pomorski Urząd Marszałkowski, w porozumieniu z Arrivą i Polregio, uruchomi dodatkowe bezpośrednie połączenia na trasie z Torunia i Bydgoszczy do Poznania. Zmiany obowiązywać będą od czerwcowej korekty rozkładu jazdy pociągów. Między Toruniem a Poznaniem kursować będą dodatkowe cztery pary pociągów. Dotychczas była tylko jedna. Jak informuje Kujawsko-Pomorski Urząd Marszałkowski, cztery pary odjeżdżać będą z dworca […]
Kolej zabezpieczy dostęp do elektrowni jądrowej
W związku z planami budowy elektrowni jądrowej Lubiatowo – Kopalino, PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przygotują dokumentację dla modernizacji i budowy linii, która ma do niej prowadzić. Inwestycja umożliwi sprawny i bezpieczny dowóz ładunków na potrzeby budowy elektrowni. Ponadto zwiększy dostępu do kolei części województwa pomorskiego (powiat wejherowski i lęborski). PKP PLK ogłosiły przetarg na […]





