Do tej pory na rozwój technologii MagRail i jej testowanie Nevomo pozyskało 11 mln euro (w tym 5,5 mln euro inwestycji kapitałowych i 5,5 mln euro dotacji unijnych). Ponadto w ubiegłym roku spółka otrzymała 17,5 mln euro od Komisji Europejskiej (akcelerator EIC: 2,5 mln euro dotacji i 15 mln euro dodatkowej inwestycji kapitałowej). Zbierane są również fundusze na rundę pre-series A w wysokości 7 mln euro. Do kluczowych inwestorów Nevomo należą EIT InnoEnergy i Hütter Private Equity.
Powiązane artykuły
Najnowocześniejsze maszyny torowe w zasobach PKP PLK
Kombajn będzie wyposażony w innowacje wyróżniające go od innych tego typu maszyn. To radarowa penetracja gruntu (ang. ground penetrating radar), system pomiarowy poszczególnych warstw toru, system kontroli zagęszczeni warstwy nośnej podtorza. Innowacje będą dawać całościowy obraz właściwości geotechnicznych warstw znajdujących się pod torem, dostarczą dane do określenia grubości warstw podtorza i podsypki, a co za […]
Częstochowa: nowy tramwaj Pesa Twist rozpoczyna testy
W Częstochowie rozpoczynają się testy pierwszego tramwaju Pesa Twist. Kolejne 9 bydgoska PESA dostarczy do końca sierpnia br. Zakup 10 tramwajów typu Twist to element największej od dekad modernizacji taboru w Częstochowie. Testowany obecnie pojazd w maju dołączy do siedmiu Twistów, które już dziś wożą mieszkańców miasta. Po zakończeniu prac nad linią tramwajową w mieście […]
Najdłuższy i najcięższy pociąg towarowy w Polsce
Miał prawie kilometr długości, 66 wagonów i masę brutto liczącą 5883 tony. Na stację Hrubieszów PKP LHS dojechał najdłuższy i najcięższy pociąg towarowy w Polsce. O tym poinformowała spółka PKP LHS na portalu społecznościowym Facebook. Skład mierzący 924 metry wyruszył z terenu Ukrainy do Polski. Do stacji końcowej dotarł 8 stycznia. W 66 wagonach przewoził […]





