Mija rok, od kiedy pandemia zmieniła funkcjonowanie publicznego transportu zbiorowego i całej branży kolejowej. Jak obecnie sytuację oceniają przedstawiciele firm działających w sektorze transportowym? Jak w dobie pandemii funkcjonują ich firmy? O to zapytaliśmy kolejnego naszego rozmówcę – Magdalenę Sakowską, Dyrektora Działu Marketingu firmy SESTO Sp. z o.o.
Powiązane artykuły
Dr Rafał Zgorzelski, PKP SA: Pasażerowie oczekują Wspólnego Biletu [WYWIAD]
Dr Rafał Zgorzelski, Członek Zarządu Polskich Kolei Państwowych S.A., przedstawił czym wyraża się Patriotyzm Ekonomiczny i jak ta idea przekłada się na kolej. Panie Prezesie, jest Pan promotorem idei Patriotyzmu Ekonomicznego. Czym on się dla Pana wyraża? Patriotyzm ekonomiczny cechuje wszystkie państwa, które podchodzą poważnie do swojego rozwoju gospodarczego i myślą w kategoriach strategicznych. Jestem […]
Andrzej Bittel: Kolej to także elektromobilność [WYWIAD]
Andrzej Bittel, sekretarz stanu, pełnomocnik rządu ds. przeciwdziałania wykluczeniu komunikacyjnemu , opowiedział o programie Kolej Plus, elektromobilności oraz CPK. Panie Ministrze, program Kolej + powoli przechodzi ze stanu teorii do praktyki. Pojawiły się pierwsze wnioski ze strony samorządów. Jak Pan oceni jego aktualny stan? Do 26 listopada 2020 r. PKP Polskie Linie Kolejowe SA będą […]
Powraca moda na kolej
Raport Kolejowy zapytał Włodzimierza Wilkanowicza Prezesa Kolei Wielkopolskich, o park taborowy spółki, rozbudowę zaplecza i plany na przyszłość.