Rozmawiał RK
Powiązane artykuły
Robert Stępień, Koleje Mazowieckie: Kończy się era EN57 [WYWIAD]
Gdyby nie te programy to przewoźnicy pasażerscy nie mogliby się rozwijać, albo rekompensata im przyznawana przez organizatora przewozów musiałaby być znacząco wyższa. Oczywiście, realizując taki model, trzeba wziąć pod uwagę też inne problemy, jak np. te związane z bieżącym utrzymaniem pojazdów, wykonywanymi naprawami w poziomach utrzymania P4 i P5, co generuje posiadanie niezbędnej rezerwy taborowej. […]
Piotr Frycz: Innowacyjne cysterny zrewolucjonizują rynek
Jak zrodził się pomysł na produkt? Od początku brakowało nam takiego wagonu, a przede wszystkim takiego produktu oczekiwali nasi klienci. Jest to wagon uniwersalny, umożliwi przewóz wszystkich substancji chemicznych. Dziś mamy cysterny na tzw. dużej ramie, a to są wagony na tzw. krótkiej ze stali nierdzewnej. Z uwagi na małą konkurencję, dostęp do wagonów ze […]
Olsztyn: Do maja po dwa tramwaje miesięcznie [WYWIAD]
Z jakich źródeł miasto pozyska środki na drugi etap budowy trakcji tramwajowej w Olsztynie? Jak już wielokrotnie mówiłem przy różnych okazjach, ogromną część inwestycji sfinansuje Unia Europejska. Ze wspólnotowego budżetu na budowę trakcji szynowej dostaliśmy 85-procentowe dofinansowanie. Ponad 365 mln złotych to pieniądze z Programu Operacyjnego Polski Wschodniej. Do tego „deszczówka” z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko – ponad 20 […]





