Rozmawiał RK
Powiązane artykuły
Tramwaje Szczecińskie – historia i nowoczesność [WYWIAD]
Zadanie jest skomplikowane i wymagające, jest podzielone na kilka etapów. Na całość wykonawca, firma ZUE, ma 2 lata. To dobry i sprawdzony partner, jestem pełen nadziei, że wszystko uda się przeprowadzić sprawnie. Spółka inwestuje także w nowy tabor. W grudniu na torach pojawił się pierwszy z dwóch dwukierunkowych Moderusów Beta MF 29 AC BD. Widać, że poznańskie tramwaje przypadły do […]
Krzysztof Mamiński: Udowadniamy, że kolei można ufać [WYWIAD]
Koleje Ukraińskie poniosły wiele strat, szczególnie w zakresie infrastruktury kolejowej i taboru. Zewnętrzna pomoc i wsparcie są niezbędne dla odbudowy zniszczeń i sprawnego funkcjonowania Kolei Ukraińskich. Jest to również kluczowe dla funkcjonowania korytarzy humanitarnych i ratowania życia ludzkiego, a w dłuższej perspektywie odbudowy potencjału Kolei Ukraińskich po zakończeniu działań wojennych. Temat wojny jest dominujący chciałbym […]
Artur Fryczkowski, Alstom: Wprowadzenie KDP to ewolucja [WYWIAD]
Został przyjęty plan KPO, w którym było wpisane 40 takich pojazdów. Wodorowy Coradia iLint od kilku lat funkcjonuje w ruchu pasażerskim w Niemczech. Nasz zakład w Chorzowie już produkuje jego karoserie. Jeśli Polska wybuduje stacje tankowania i ogłosi przetargi na pociągi wodorowe, zakład Alstom Konstal będzie miał wszystkie narzędzia i środki niezbędne do produkcji tego […]





