UTLC ERA transportuje ponad 90 procent tranzytowych ładunków w regularnych pociągach kontenerowych koleją szerokotorową 1520 kursującą pomiędzy Chinami i Europą, przez Rosję, Kazachstan i Białoruś. W ten sposób łączy europejskie aglomeracje i porty z dobrze prosperującymi ośrodkami gospodarczymi na kontynencie euroazjatyckim. Czas potrzebny UTLC ERA na transport towarów z Chin do Europy na trasie o długości 5 430 kilometrów wynosi obecnie 5 dni.
Powiązane artykuły
Warszawa podsumowuje inwestycje taborowe
Zgodnie ze strategią inwestycyjną miasta, do 2030 roku liczba autobusów o napędzie konwencjonalnym w stolicy ma zmniejszyć się o połowę. Obecnie po ulicach miasta jeżdżą 162 autobusy elektryczne i 70 hybrydowych. Takich zero- i niskoemisyjnych pojazdów będzie więcej – pod koniec ub.r. stolica zamówiła 12 kolejnych elektrycznych autobusów Solaris Urbino, a w najbliższym czasie Miejskie […]
Kto strzelał do tramwaju i autobusu w Warszawie?
Warszawscy policjanci poszukują osoby, która ostrzelała pojazdy komunikacji miejskiej na wiadukcie, na granicy Żoliborza i Muranowa. Do incydentu, o którym informuje portal warszawa.wyborcza.pl, doszło w piątek 3 czerwca. Zdarzenie miało miejsce na wiadukcie przy Dworcu Gdańskim. Wystrzelone pociski, prawdopodobnie z wiatrówki, trafiły w trzy szyby tramwaju linii nr 15. Sprawca uszkodził także autobus. W wyniku […]
Zintegrowana obsługa dworca
Spółka PKP TELKOL wygrała kolejny przetarg na świadczenie zintegrowanej obsługi dworca, tym razem dla Poznania Głównego. Kompleksowa usługa utrzymaniowa oferowana przez PKP TELKOL to nie tylko najwyższa jakość i znaczące oszczędności dla PKP S.A. – właściciela dworca, ale i możliwość testowania najnowszych technologii podnoszących komfort podróżnych. PKP TELKOL na Dworcu Bydgoszcz Główna. Szczególne potrzeby PKP S.A wynikają ze […]





