Nowoczesne elektryczne zespoły trakcyjne produkowane przez Stadler Polska zostały zaprojektowane z myślą o ochronie środowiska i zbudowane z ekologicznych materiałów, podlegających recyklingowi. System odzyskiwania energii sprawia, że pociągi będą oddawać do sieci trakcyjnej energię wytworzoną podczas hamowania. Pojazdy charakteryzują się także tym, że są cichsze od innych składów. Wygłuszenie aku pływa na wzrost komfortu podróży i pracy drużyn pociągowych.
Powiązane artykuły
Wielki protest pod Warszawą. Mieszkańcy gmin sprzeciwiają się przesiedleniom z terenów CPK
Pieszo, samochodami, a także pojazdami rolniczymi – mieszkańcy gmin położonych na terenie których powstać ma Centralny Port Komunikacyjny, o godz. 9.00 rozpoczynają protest. Decyzję o podjęciu akcji uzasadniają „brakiem prowadzenia rzeczywistego dialogu społecznego przez spółkę CPK”. Protestować będą mieszkańcy gmin Baranów, Teresin oraz Wiskitki, zagrożeni wysiedleniem w związku z budową portu oraz tzw. szprych kolejowych. […]
Pociąg potrącił nastolatkę. Dziewczyna trafiła do szpitala
Na stacji kolejowej w Zielonce pociąg potrącił 13-letnią dziewczynkę. Poszkodowana trafiła do szpitala. Jej obrażenia nie zagrażają życiu. Wypadek miał miejsce w sobotę 20 lutego, krótko przed godz. 20.00. Jak informuje Piotr Świstak, z Komendy Stołecznej Policji, cytowany przez TVN Warszawa, nastolatkę potrącił pociąg relacji Małkinia – Warszawa Wileńska. Z urazem ręki została zabrana do […]
Alstom rozpoczął testy walidacyjne lokomotyw towarowych w Azerbejdżanie
Testy lokomotyw towarowych Prima T8 AZ8A rozpoczęły się na głównej linii tranzytowej, która niedawno została przekształcona z 3 kV DC na 25 kV AC.