Cele postawione przez najbliższe lata to dalszy rozwój kompleksowego systemu centralnego do diagnostyki i monitorowania pokładowych systemów IT, w tym rozszerzenie go o monitoring systemów SIP, uruchomienie systemów Wi-Fi pasażerskiego na całym taborze do 2030 roku. Ponadto uruchomienie systemów wzmacniania sygnału GSM we wszystkich składach zespolonych EZT oraz uruchomienie zespołów terenowych w zakładach spółki w celu zapewnienia szybkiego i skutecznego utrzymania systemów pokładowych (SIP, SRS, WiFi). Wszystko po to, by zagwarantować najwyższą jakość świadczonych usług.
Powiązane artykuły
Europejski Rejestr Pojazdów wdrożony w Polsce
Polska, jako pierwsze państwo członkowskie w Unii Europejskiej, w pełni wdrożyła europejski rejestr pojazdów (EVR) i wyłączyła krajowy rejestr pojazdów kolejowych (NVR).
UIC apeluje o wsparcie Kolei Ukraińskich
Krzysztof Mamiński, przewodniczący Międzynarodowego Związku Kolei (UIC) i François Davenne, dyrektor generalny UIC apelują o materialne wsparcie Kolei Ukraińskich. Już ponad dwa tygodnie trwa wojna w Ukrainie. Przez ten czas Koleje Ukraińskie działają w niezmiernie trudnych warunkach wojennych. Przewoźnik ewakuuje, we współpracy m.in. ze spółkami Grupy PKP, uchodźców z zagrożonych terenów. W tym okresie Koleje […]
Co z podwyżkami dla pracowników PKP Cargo?
PKP Cargo już od sierpnia 2021 roku informowało, że na początku bieżącego roku rozpoczną się rozmowy ze związkami zawodowymi w sprawie systemowych podwyżek pracowniczych. Niestety, stronom nie udało się dojść do porozumienia – 1 marca 2022 roku dialog społeczny został zakończony bez uzyskania satysfakcjonujących warunków. Dlaczego nie osiągnięto porozumienia? Zgodnie z podanymi informacjami, zarząd PKP […]