Informacje zebrane w ankiecie pozwalają na określenie zagadnień, które zdaniem pasażerów wymagają największej poprawy. Dane te stanowią cenne źródło informacji podczas opiniowania przez UTK planów transportowych oraz umów o świadczenie usług publicznych przygotowywanych przez organizatorów publicznego transportu zbiorowego. Wyniki ankiety będą przydatne także każdemu z podmiotów rynku kolejowego, aby mogli efektywnie dążyć do realizowania oczekiwań pasażerów.
Powiązane artykuły
Szybciej i wygodniej ze Słupska do Gdyni
Warto przypomnieć, że zmieni się także stacja Słupska. W styczniu br. Polskie Linie Kolejowe ogłosiły przetarg na jej modernizację. Będą nowe perony z zachowanymi wiatami i nowoczesna informacja pasażerską. Wygodny dostęp do kolei zapewnią windy z przebudowanego przejścia, połączonego z nowym dworcem autobusowym. Prace na stacji Słupsk planuje się rozpocząć w 2022 r., a zakończyć […]
Koleje Dolnośląskie uruchamiają bezpośrednie połączenia nad morze
Koleje Dolnośląskie uruchamiają wakacyjne bezpośrednie połączenie do Świnoujścia. Pociąg zabierze pasażerów nad morze z dworca Wrocław Główny w sobotę rano, a wróci w niedzielę wieczorem. Połączenie zostanie uruchomione 24 czerwca, a sprzedaż biletów ruszy dwa tygodnie wcześniej. Nad polskie morze będzie można dostać się pociągiem Kolei Dolnośląskich w czasie nieprzekraczającym sześciu godzin – to najszybsze […]
ŁKA zawiesza komunikację zastępczą na odcinku Łódź Kaliska – Łask
Ze względu na spadek liczby pasażerów, spowodowany wprowadzonym przez rząd stanem epidemii, Łódzka Kolej Aglomeracyjna wprowadza zawieszenia połączeń zastępczej komunikacji autobusowej na odcinku Łódź Kaliska – Łask – Łódź Kaliska, które obowiązywać będą od 6 do 14 kwietnia br. Lista autobusów ŁS zawieszonych w kursowaniu od 6 do 14 kwietnia br.: 99274 Łask 7:23 – […]





