Współpraca: Jakub Pawłowski, Konrad Majszyk
Dziennik Gazeta Prawna, nr 128 środa 5.07.2017 r.
Materiał ukazał się w Raporcie Kolejowym 4/2017
Powiązane artykuły
Jaki będzie 2023 rok w branży TSL?
Były one widoczne także w grudniu – kiedy to pomimo okresu świątecznego i zwiększonego popytu na transport obserwowaliśmy zmniejszoną ilość zleceń. Mniejsze zapotrzebowanie na usługi transportowe to konsekwencja działań wojennych na Ukrainie oraz pogłębiającego się, ogólnoświatowego kryzysu gospodarczego, energetycznego i surowcowego. Jest on widoczny w znaczącym zmniejszeniu popytu gospodarstw domowych, niższych obrotach handlowych oraz spadku […]
Badanie satysfakcji pasażera. Podróżni ocenili kolej [RAPORT]
Czas podróży i komfort – to najważniejsze powody wyboru kolei, jako podstawowego środka transportu. Kolej lubi 83 proc. ankietowanych. Do czego jednak podróżni mają najwięcej zastrzeżeń? Do punktualności i braku wspólnych kanałów sprzedaży. Wyniki badania zaprezentował Urząd Transportu Kolejowego. Pierwsze badanie satysfakcji pasażerów kolei odbyło się w 2019 r. Kolejne dopiero w 2022 r. Opublikowany […]
Wyniki finansowe Grupy PKP CARGO za 2021 r.
Przychody Grupy PKP CARGO wyniosły w 2021 r. 4 mld 226,5 mln zł. W porównaniu z rokiem poprzednim daje to wzrost o 5 proc. EBITDA w 2021 r. wyniosła 513,2 mln zł, zaś wynik EBIT był ujemny – 208,8 mln zł. Przychody jednostkowe spadły o 3,3 proc. r/r, ale koszty jednostkowe obniżyły się bardziej – […]