Rozmawiał MC
Powiązane artykuły
Dr hab. Bartosz Piotrowski: PESA Bydgoszcz z “dobry wzorem” [WYWIAD]
Wszedłem więc na przygotowany grunt i dzięki temu w znaczniej mierze mógł nastąpić szybki rozwój zespołu wzornictwa wewnątrz firmy. Myślę, że te 15 lat ugruntowało pozycję designu jako ważnego narzędzia przede wszystkim w definiowaniu produktu i jego komunikacji z użytkownikami. Kiedyś uważano, że design jako pochodna sztuki powinien zajmować się głównie formą, potem dodano ergonomię […]
Damian Stawikowski: Postawiliśmy na przyspieszenie obsługi [WYWIAD]
Także w Kolejach Dolnośląskich zrobiliście i robicie wiele, aby potwierdzić, że nawet w czasie pandemii warto wsiąść do Waszego pociągu? Pasażerom zawsze trzeba stwarzać nowe możliwości. I my to robimy, dlatego od nowego rozkładu jazdy wprowadziliśmy aż 28 nowych połączeń. Chcemy też dać pasażerom to co obecnie jest najcenniejsze, czyli… ich czas. Uzupełniliśmy więc naszą ofertę o nowe pociągi ekspresowe […]
POLREGIO to nie jest zabieg marketingowy
Prezes Krzysztof Zgorzelski wyjaśnia przyczyny pojawienia się marki POLREGIO, a także plany, jakie ma Spółka w najbliższych miesiącach.