Zadanie pn. „Zwiększenie dostępności magistrali E20 i C-E20 poprzez poprawę stanu technicznego przyległych linii kolejowych” w całości finansowane z budżetu państwa. Roboty budowlane potrwają do października 2022 roku. Wartość inwestycji to 337 mln zł netto.
Powiązane artykuły
KE chce wyłączenia systemów sterowania ruchem kolejowym klasy B
Wyłączenie systemów klasy B jest kluczowe dla zapewnienia opłacalności inwestycji w ERTMS i możliwości odniesienia korzyści, które ten system daje. Pozostawianie urządzeń systemów klasy B obok ERTMS podraża koszty jego implementacji na pojazdach kolejowych. Zmusza także zarządców do ponoszenia podwójnych kosztów związanych z utrzymaniem systemów klasy B. Z oceny skutków regulacji przedstawionej przez Komisję Europejską wynika, […]
PKP Cargo Connect z tytułem “Pracodawca Przyjazny Pracownikom”
Czesław Warsewicz, prezes PKP CARGO S.A., wskazuje, iż wyróżnienie dla spółki z Grupy PKP CARGO nie jest dziełem przypadku. – Gratuluję PKP CARGO CONNECT tego zaszczytnego wyróżnienia. Działania spółki pokazują pewien standard, jaki obowiązuje w całej naszej organizacji. Pracownicy to najważniejsza część Grupy PKP CARGO, dlatego dbałość o warunki pracy jest na liście naszych […]
Najdroższe projekty kolejowe roku 2023 [RANKING]
Inwestycja to także budowa sterowni i mostów, instalacja sieci trakcyjnej, systemów sygnalizacji i bezpieczeństwa. Prace przy budowie rozpoczęły się w grudniu 2023 r. i potrwają 5 lat. 5. Wielkie inwestycje kolejowe obejmą w Chinach budowę kolei dużych prędkości. Zgodnie z projektem, nowa linia kolejowa połączy prowincję Shaanxi (północno-zachodnie Chiny) z prowincją Guangxi (południe). Koszt budowy […]





