Rozmawiał RK
Powiązane artykuły
Kolejowe Zakłady Łączności – SMOK ze świadectwem dopuszczenia [WYWIAD]
Szczególnie interesujący jest system analityki biznesowej, może Pan przybliżyć jego możliwości? Jak na tym polu można jeszcze rozwijać system? To rzeczywiście bardzo interesująca gałąź, którą obecnie można z powodzeniem rozwijać nie tylko w systemach na obiektach kolejowych, ale również na rynku komercyjnym. W czasach cyfryzacji od systemu monitoringu oczekujemy czegoś więcej niż tylko nagrywania i […]
Robert Stępień, Koleje Mazowieckie: Kończy się era EN57 [WYWIAD]
Gdyby nie te programy to przewoźnicy pasażerscy nie mogliby się rozwijać, albo rekompensata im przyznawana przez organizatora przewozów musiałaby być znacząco wyższa. Oczywiście, realizując taki model, trzeba wziąć pod uwagę też inne problemy, jak np. te związane z bieżącym utrzymaniem pojazdów, wykonywanymi naprawami w poziomach utrzymania P4 i P5, co generuje posiadanie niezbędnej rezerwy taborowej. […]
Tramwajowe przekładnie napędowe – doświadczenie, badania i rozwój
Na koniec chciałbym zapytać o plany na przyszłość, może coś związanego z miejskim sektorem transportu? Plany na przyszłość to z pewnością dalsza dywersyfikacja oferty w zakresie serwisowym dla przekładni wszelkich typów oraz i rozwój portfolio produktowego i usługowego. Nasz najnowszy projekt to most elektryczny do autobusów niskopodłogowych z silnikami umieszczonymi w moście, eliminującymi silnik centralny. […]