Projekt „Prace na linii kolejowej E59 na odcinku Wrocław – Poznań, etap IV, odcinek granica województwa dolnośląskiego – Czempiń” obejmuje ok. 70 km dwutorowej linii. Lepszy dostęp do kolei zapewniają nowe perony na 5 stacjach i 6 przystankach. Pociągi sprawnie jeżdżą nowymi torami z siecią trakcyjną i nowoczesnymi urządzeniami sterowania. Dzięki zrealizowanym w ubiegłych latach pracom na odcinkach: Wrocław – granica województwa dolnośląskiego oraz Poznań – Czempiń dla podróżnych powstały m.in. komfortowe perony na 20 stacjach i przystankach, m.in. w Czempiniu, Puszczykowie i Żmigrodzie oraz bezkolizyjne skrzyżowania w Poznaniu (na ul. Czechosłowackiej), Mosinie i Łęczycy.
Powiązane artykuły
Siemens Mobility przejmuje Padam Mobility
Firma Siemens Mobility nabyła Padam Mobility – firmę technologiczną, która dostarcza platformy i aplikacje oparte na sztucznej inteligencji dla usług na żądanie i paratransitowych. Wiodąca organizacja oferująca oprogramowanie jako usługę (SaaS) pomaga przewoźnikom w zapewnieniu bardziej wydajnego transportu zarówno na obszarach miejskich, jak i wiejskich. To przejęcie wzmacnia portfolio firmy Siemens Mobility skoncentrowanej na transporcie […]
Bilety na PKP Intercity kupimy jeszcze taniej!
PKP Intercity wdrożyło na stronie internetowej nową funkcjonalność – Łowcy Super Promo. Dzięki niej na kilka dni przed odjazdem pociągu możliwe jest łatwe wyszukanie i zakup biletów w atrakcyjnych cenach – koszty podróży pociągami ekspresowymi zmniejszyć można nawet o 67 proc. W ramach nowej funkcjonalności zwiększy się także pula biletów w promocyjnych cenach. Zmodyfikowany sposób […]
Spór na linii Newag – Koleje Dolnośląskie
Oświadczenie przewoźnika zostało zamieszczone na oficjalnej stronie: https://kolejedolnoslaskie.pl/stanowisko-przewoznika-koleje-dolnoslaskie-s-a-w-sprawie-oswiadczenia-newag/. Post Views: 1 796





