Wdrożenie tego typu mechanizmów nie powinno być postrzegane jako sprzeczne z zapisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – RODO), gdyż będą one stanowiły niezbędny element systemu zarządzania bezpieczeństwem wymaganego przez zapisy rozporządzenia delegowanego Komisji (UE) 2018/762. Należy także podkreślić, że przewoźnik, który nie jest w stanie nadzorować przestrzegania odpowiedniego czasu wypoczynku maszynistów pracujących również u innego pracodawcy, nie powinien korzystać z ich usług.
Powiązane artykuły
Nie żyje Bogdan Kubiszewski, członek zarządu PKP Intercity Remtrak
Zmarł Bogdan Kubiszewski, członek zarządu PKP Intercity Remtrak Sp. z o.o. Miał 55 lat. Bogdan Kubiszewski w PKP Intercity Remtrak odpowiedzialny był za pion zarządzania łańcuchem dostaw. Zanim jednak rozpoczął pracę w zakładzie, pełnił funkcję dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Opocznie. Kubiszewski pełnił także funkcję radnego Powiatu Opoczyńskiego oraz członka zarządu Powiatu. W latach 2006-2018 […]
Do Kaliningradu dotarł tramwaj PK TS Corsair typu 71-921
Do Kaliningradu dotarł pierwszy tramwaj PK TS Corsair typu 71-921. Ma on przetestować miejską sieć tramwajową. Tramwaj zaprojektowany i zbudowany został w Sankt Petersburgu. Z uwagi na wymagania torowiska – wąskie zakręty i ograniczona szerokość części trasy, pojazd ma rozstaw osi 2300 mm. W pełni niskopodłogowy tramwaj posiada 29 miejsc siedzących, jednorazowo pomieści 177 osób. […]
Pierwsi kandydaci na maszynistów zdali państwowe egzaminy
Oznaczać to będzie rozpoczęcie egzaminów na symulatorach. W CEMM do dyspozycji zdających są symulatory lokomotywy elektrycznej, elektrycznego zespołu trakcyjnego oraz lokomotywy manewrowej. To jedne z najnowocześniejszych i najbardziej innowacyjnych tego typu urządzeń w Europie. Symulatory są przeznaczone do realizacji sesji egzaminacyjnych dla różnych kategorii świadectwa maszynisty. Wyjątkowe w porównaniu z innymi symulatorami dostępnymi obecnie na […]