Wdrożenie tego typu mechanizmów nie powinno być postrzegane jako sprzeczne z zapisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – RODO), gdyż będą one stanowiły niezbędny element systemu zarządzania bezpieczeństwem wymaganego przez zapisy rozporządzenia delegowanego Komisji (UE) 2018/762. Należy także podkreślić, że przewoźnik, który nie jest w stanie nadzorować przestrzegania odpowiedniego czasu wypoczynku maszynistów pracujących również u innego pracodawcy, nie powinien korzystać z ich usług.
Powiązane artykuły
X edycja Narodowego Czytania w Kolejach Mazowieckich
Jubileuszową lekturą jest „Moralność pani Dulskiej” autorstwa Gabrieli Zapolskiej. Koleje Mazowieckie, podobnie jak w latach ubiegłych, przyłączyły się do wspólnego czytania i przygotowały z tej okazji nagranie audio z wybraną sceną dramatu. Koleje Mazowieckie po raz pierwszy włączyły się w akcję Narodowego Czytania w 2016 r. Wówczas narodową lekturą było „Quo vadis”. Od tego czasu […]
To pewne! Dworzec PKP Bydgoszcz Główna będzie miał patrona
Dworzec PKP Bydgoszcz Główna otrzyma imię Mariana Rejewskiego – poinformował minister Łukasz Schreiber, który zwrócił się w tej sprawie do PKP S.A. – Otrzymałem list od członka zarządu PKP S.A., Andrzeja Olszewskiego z zapewnieniem, że bydgoski geniusz oficjalnie zostanie patronem naszego dworca w przyszłym roku – informuje w mediach społecznościowych Schreiber. Rok 2022 nie […]
Maszynista PKP Intercity po wypadku walczy o powrót do zdrowia
Tomek, maszynista PKP Intercity S.A., walczy o powrót do zdrowia po wypadku, któremu uległ podczas wykonywania obowiązków zawodowych. W sierpniowy poranek bieżącego roku Tomek prowadził pociąg relacji Lublin – Wrocław. Właśnie minął Stalową Wolę, gdy nagle na torach pojawiła się wyjeżdżająca z pobliskiej budowy ciężarówka. Doszło do zderzenia. Kabina lokomotywy uległa zmiażdżeniu. Tomek przeżył. Niestety, […]