ML: Rok 2017 to okres ciężkiej pracy wszystkich pracowników Spółki, aby cele postawione przed Spółką w zakresie przewozu podróżnych,jak i wykonania zadań w ujęciu rzeczowym i inwestycyjnym zostały osiągnięte. Większość tych celów zostanie zrealizowana. Szczególnie cieszy nas fakt, że udało się Naszej Spółce uzyskać kolejny raz dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej. Tym razem pozyskaliśmy ponad 130 mln złotych na modernizację infrastruktury linii kolejowej nr 250. Jednym z naszych najważniejszych celów w nadchodzącym 2018 r. będzie przygotowanie zakupu nowoczesnego taboru kolejowego. Będziemy też usilnie się starać, by Spółka PKP SKM w Trójmieście mogła, podobnie jak większość pasażerskich przewoźników kolejowych w Polsce, zawrzeć długoletnią umowę przewozową na wykonywanie przewozów pasażerskich.
Powiązane artykuły
Hubert Meronk: Realizujemy ambitną strategię rozwoju [WYWIAD]
Posted on Author Tomasz Mokos
Siemens Mobility dostarczył do PKP CARGO kolejne Vectrony [Zdjęcia] Od czasu wybuchu pandemii trzeba się mierzyć się z coraz to nowymi niedogodnościami. Teraz problemem są dostawy komponentów. Jak radzi obie w tej sytuacji Siemens, np. w obszarze dostaw lokomotyw? Dotąd nie odnotowaliśmy problemów z dostawami chipów i innych części, ale nadzorujemy uważnie rynek dostawców. Dotychczas […]
Adam Pawlik: Videomat to biletowa rewolucja Polregio [WYWIAD]
Posted on Author Michał Ciechowski
https://raportkolejowy.pl/do-kolejki-bez-kolejki-polregio-zaprezentowalo-videomat/ Post Views: 2 817
Kulisy najnowszego polskiego symulatora
Posted on Author Redakcja RK
Tematykę technologii symulacyjnej dla pełnozakresowego symulatora kolejowego przybliżył Michał Wierzbicki, wiceprezes zarządu SIM FACTOR.