ML: Rok 2017 to okres ciężkiej pracy wszystkich pracowników Spółki, aby cele postawione przed Spółką w zakresie przewozu podróżnych,jak i wykonania zadań w ujęciu rzeczowym i inwestycyjnym zostały osiągnięte. Większość tych celów zostanie zrealizowana. Szczególnie cieszy nas fakt, że udało się Naszej Spółce uzyskać kolejny raz dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej. Tym razem pozyskaliśmy ponad 130 mln złotych na modernizację infrastruktury linii kolejowej nr 250. Jednym z naszych najważniejszych celów w nadchodzącym 2018 r. będzie przygotowanie zakupu nowoczesnego taboru kolejowego. Będziemy też usilnie się starać, by Spółka PKP SKM w Trójmieście mogła, podobnie jak większość pasażerskich przewoźników kolejowych w Polsce, zawrzeć długoletnią umowę przewozową na wykonywanie przewozów pasażerskich.
Powiązane artykuły
Inwestycje taborowe są dla nas priorytetem
Marek Chraniuk, Prezes PKP Intercity S.A., opowiedział nam o sukcesach spółki, świetnym wyniku finansowym, planach taborowych oraz o tym, jak konstruować ofertę, która zainteresuje pasażerów.
Kolej i jej perspektywy w województwie łódzkim
Rozmowa z Grzegorzem Jastrzębowskim – Dyrektorem Departamentu Infrastruktury Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego o stanie kolei w regionie i planach na przyszłość.
Artur Martyniuk, POLREGIO: Kontynuujemy kompleksową restrukturyzację [WYWIAD]
Pozytywne zmiany odczuli również pracownicy POLREGIO – przeznaczyliśmy znaczne środki na podwyżki i darmowy pakiet ubezpieczenia zdrowotnego. Wraz ze stroną społeczną zaktualizowaliśmy zakładowy układ zbiorowy pracy, który zawiera obecnie bardziej korzystne dla pracowników zapisy. Umowy wieloletnie i dodatni wynik finansowy na działalności podstawowej radykalnie zmieniły postrzeganie spółki na rynku, przede wszystkim w oczach instytucji finansowych, […]