System sterowania zwiększa moc generatorów spalinowych dopiero po pokonaniu ok. 500 metrów, co zapewnia zwiększony komfort pasażerom oczekującym na peronach. Zasobniki superkondensatorów Medcomu były do tej pory stosowane w tramwajach. Trafiły m.in. do tramwajów Pesa Jazz dla Warszawy i Gdańska oraz tramwajów Hyundai Rotem dla Warszawy. Wykorzystanie ich w pojazdach aglomeracyjnych i regionalnych to kolejny krok na drodze do poprawy efektywności energetycznej i konkurencyjności transportu publicznego.
Powiązane artykuły
Premiery i innowacje – przed nami Kongres Nowej Mobilności
Osoby zainteresowane uczestnictwem w tegorocznej edycji Kongresu Nowej Mobilności 2023, który odbędzie się w dniach 26-28 września br. w EXPO Łódź, mogą kupować bilety z puli Final Call. Bilet „Conference & EXPO pass” zapewnia dostęp do wszystkich scen konferencyjnych i przestrzeni networkingowych (Poziom 1 i 2), zaś „EXPO pass” umożliwia wstęp na część targową (Poziom […]
Koleje Śląskie badają satysfakcję pasażerów
Koleje Śląskie chcą poznać opinie pasażerów na temat jakości świadczonych przez siebie usług przewozowych. Od 2 sierpnia prowadzą badanie satysfakcji pasażera. Jak wziąć w nim udział? Koleje Śląskie w ciągu doby uruchamiają prawie 400 pociągów. Stanowi to ogromny potencjał przewoźnika, który z roku na rok rozwija swoje możliwości. To także wyzwanie dla ekspertów spółki, którzy […]
Ukraina: Ekspresowa naprawa wykolejonego pociągu. Hyundai Rotem już na torach
Zakończyła się naprawa pociągu Hyundai Rotem Kolei Ukraińskich, który w marcu uległ wykolejeniu. W wyniku zdarzenia uszkodzonych zostało sześć wagonów. Jak informuje Ukrzaliznytsia, według wstępnej oceny komisji eksperckiej, naprawa składu miała trwać rok. Dzięki pracy specjalistów z grupy serwisowej Hyundai Rotem i oddziału UZ, wszystkie prace zakończyły się w ciągu czterech miesięcy. Remont prowadzony był […]





