e-IC 2.0 to jednak nie jedyna nowość, jaką w najbliższym czasie planuje wprowadzić przewoźnik. W drugiej połowie 2024 roku zostanie uruchomiony nowy Centralny System Sprzedaży- technologia dużo bardziej elastyczna w stosunku do obecnie eksploatowanej, co pozwoli przewoźnikowi na szybsze i łatwiejsze wprowadzanie nowych rozwiązań i funkcji. Dzięki niej możliwe będzie proste aplikowanie zmian oczekiwanych przez podróżnych.
Powiązane artykuły
Prywatny tramwaj na łódzkich torach
Odrestaurowanie pojazdu pochłonęło około 80 tys. zł. Wagon został wyremontowany z zachowaniem wszelkich oryginalnych detali. Tramwaj rozebrano aż do szkieletu. Zdjęto drewno i poszycie zewnętrzne. Konstrukcję wypoziomowano. Belki nośne, które, po 25 latach przebywania pojazdu na działkach, zostały nieco osłabione przez korozję, wzmocniono blachą „czwórką”, co zdecydowanie umocniło konstrukcję. Po naprawie konstrukcji, wycięciu skorodowanych elementów, […]
Terminale przeładunkowe kluczem do odblokowania granicy
Zatłoczone drogi, liczące setki pojazdów i dziesiątki kilometrów kolejki do przejść granicznych, napięte harmonogramy i osiągające setki tysięcy złotych koszty przestojów – to rzeczywistość transportu drogowego w naszej części Europy. – Laude oferuje sprawdzoną alternatywę: przewozy całopojazdowe, w których kontener trafia najpierw na samochód, a następnie na pociąg, by po dojechaniu do miejsca odbioru znów […]
PKP PLK zwiększyła bezpieczeństwo na przejazdach kolejowych w Lublińcu
PKP Polskie Linie Kolejowe zwiększyły poziom zabezpieczeń na dwóch przejazdach kolejowo-drogowych w Lublińcu. Inwestycja kosztowała 2,5 mln zł. Co się zmieniło? Przede wszystkim pojawiła się sygnalizacja świetlna i nowa nawierzchnia skrzyżowania. W Lublińcu od połowy lipca dwa przejazdy kolejowo-drogowe mają dodatkowe zabezpieczenia – sygnalizację świetlną i dźwiękową. Migające czerwone światło jest dodatkową informacją dla kierowców, że […]