Nie znając kosztów przeglądów P5 nowego taboru (nie było jeszcze takich przetargów), można do szacunków założyć ich koszt na poziomie podobnym do kosztów P5 EZT EN57, który bez większych modernizacji wynosi około 5 mln zł, co zwiększyłoby różnicę między taborem nowym a modernizowanym o dalsze 5 mln zł do kwoty 18,4 mln zł.
Powiązane artykuły
Stadler wygrał przetarg na dostawę pociągów dla Serbii
Stadler dostarczy do Serbii swoje trzy najnowocześniejsze pociągi Stadler JIŠ 200. Zamówienie zrealizowane zostanie jeszcze w tym roku. Szwajcarski producent złożył ofertę na kwotę 62,2 mln euro. Umowę na dostawę trzech pociągów elektrycznych podpisali w ubiegłym tygodniu Minister Budownictwa, Transportu i Infrastruktury Tomislav Momirovich oraz Dyrektor Sprzedaży na Europę Środkową i Wschodnią firmy Stadler Zeljko […]
Z Chorzowa do Rotterdamu
W czasie minionego weekendu na Dworcu Głównym w Rotterdamie firmy Alstom i The Nederlandse Spoorwegen (NS) zaprezentowały Holendrom pociągi ICNG. Firma Alstom dostarczy NS, narodowemu przewoźnikowi kolejowemu w Holandii 70 pociągów Coradia Stream, które mogą jeździć z prędkością do 200 km/h.
PKP Intercity uczci wybuch III Powstania Śląskiego
Wybuch III Powstania Śląskiego to kolejne wydarzenie historyczne, w których upamiętnienie włączył się przewoźnik we współpracy z Biurem Programu „Niepodległa”. W 2018 roku PKP Intercity aktywnie uczestniczyło w obchodach setnej rocznicy odzyskania niepodległości przez Polskę. Na tory wyjechało wtedy 20 lokomotyw przewoźnika ozdobionych biało-czerwoną, okolicznościową grafiką. Na stołecznym Powiślu pojawił się jubileuszowy mural ukazujący sposoby […]