Nie znając kosztów przeglądów P5 nowego taboru (nie było jeszcze takich przetargów), można do szacunków założyć ich koszt na poziomie podobnym do kosztów P5 EZT EN57, który bez większych modernizacji wynosi około 5 mln zł, co zwiększyłoby różnicę między taborem nowym a modernizowanym o dalsze 5 mln zł do kwoty 18,4 mln zł.
Powiązane artykuły
ZNTK “Mińsk Mazowiecki” oraz PESA kończą modernizację dwóch składów ED74 dla PKP Intercity [ZDJĘCIA]
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego „Mińsk Mazowiecki” oraz PESA Bydgoszcz finalizują modernizację pierwszych dwóch elektrycznych zespołów trakcyjnych ED74 od PKP Intercity. Składy wyjadą na tory w II półroczu 2021 r. Umowa na modernizację 14 ezt ED74 podpisana została między PKP Intercity a konsorcjum spółek ZNTK „Mińsk Mazowiecki” oraz PESA Bydgoszcz w czerwcu 2019 r. Wartość kontraktu […]
Już oficjalnie: Pomorskie podpisało umowę z Newagiem na dostawę EZT-ów!
Newag zajmie się produkcją i dostawą nowych EZT-ów dla województwa pomorskiego. Samorząd podpisał umowę z nowosądeckim producentem. Niecały miesiąc temu Samorząd Województwa Pomorskiego poinformował o wyborze oferty Newagu w przetargu na dostawę 1 EZT-a z opcją na domówienie kolejnych 9 pojazdów. Jak informuje Newag, dostawa 1 EZT-a zostanie zrealizowana do 14 miesięcy od dzisiaj. Natomiast […]
Nowe lokomotywy manewrowe dla PKP Intercity: CZ Loko rywalizuje z FPS o kontrakt
Czeskie CZ Loko rywalizuje z Fabryką Pojazdów Szynowych w przetargu na dostawę 18 lokomotyw manewrowych dla PKP Intercity. PKP Intercity otworzyło dzisiaj oferty w przetargu na zakup 18 lekkich manewrowych lokomotyw spalinowych. Postępowaniem zainteresowały się dwie firmy: CZ Loko oraz H. Cegielski Fabryka Pojazdów Szynowych. Firma z Czech zaoferowała produkcję lokomotyw za kwotę 156 420 […]