Nie znając kosztów przeglądów P5 nowego taboru (nie było jeszcze takich przetargów), można do szacunków założyć ich koszt na poziomie podobnym do kosztów P5 EZT EN57, który bez większych modernizacji wynosi około 5 mln zł, co zwiększyłoby różnicę między taborem nowym a modernizowanym o dalsze 5 mln zł do kwoty 18,4 mln zł.
Powiązane artykuły
Stadler podsumował obsługę lokomotyw w Niemczach
Od 2020 roku Stadler utrzymuje floty lokomotyw EURODUAL należące do Havelländische Eisenbahn AG (HVLE) i European Local Pool (ELP) w Niemczech. Producent taboru zamierza rozwinąć świadczenie kompleksowej obsługi lokomotyw na rynku niemieckim. Po dwunastu miesiącach Stadler i przewoźnicy pozytywnie oceniają dotychczasową współpracę. Do końca 2021 r. w Niemczech będzie eksploatowanych 48 lokomotyw EURODUAL dla HVLE […]
Poznańscy naukowcy z akredytowanym laboratorium
Warto dodać, że w ramach Łukasiewicz – Poznańskiego Instytutu Technologicznego działa łącznie 5 akredytowanych laboratoriów: Laboratorium Technologii Radiowych i Kompatybilności Elektromagnetycznej, Laboratorium Badania Drewna, Materiałów Drewnopochodnych, Opakowań, Mebli i Konstrukcji, Centrum Obróbki Plastycznej – Grupa Badawcza Metaloznawstwa i Obróbki Cieplnej, Laboratorium Badawcze Maszyn Rolniczych oraz Laboratorium Pojazdów Szynowych – Sekcja Badań Pojazdów Szynowych, a także […]
Wzrost przewozów w PKP LHS
W 2016 r. PKP Linia Hutnicza Szerokotorowa przewiozła 9 mln 995 tys. ton towarów. Oznacza to wzrost o 3% w porównaniu do wyników Spółki w 2015 r.