Podczas pracy w trybie bateryjnym zasięg Mireo Plus B na trudnych topograficznie trasach wynosi około 80 kilometrów bez konieczności ładowania. Technologia węglika krzemu zastosowana w Mireo Plus B przyczynia się do znacznych oszczędności energii. Przestronny pociąg oferuje 126 miejsc siedzących, a także miejsca stojące dla 156 pasażerów.
Powiązane artykuły
Ciągnikiem ominął rogatki. O włos od tragedii [FILM]
W niewielkiej miejscowości Kletnia w województwie lubelskim nieomal doszło do tragedii. Kierowca zignorował zamknięcie przejazdu kolejowego i sygnały świetlne. Na nagraniu widać kierowcę ciągnika, który wymija opuszczoną półrogatkę i w ostatniej chwili zatrzymuje się przed torami, którymi jedzie pociąg. By uniknąć zderzenia mężczyzna ostro skręca w prawo, najeżdżając na krawężnik. Na koniec ma jeszcze problem […]
FPS Cegielski zwycięzcą X Mistrzostw Polski w Piłkę Nożną Branży Kolejowej [ZDJĘCIA]
Drużyna FPS Cegielski zwyciężyła X Mistrzostwa Polski w Piłkę Nożną Branży Kolejowej o Puchar Polskiej Izby Producentów Urządzeń i Usług na Rzecz Kolei. Rywalizacja odbyła się w piątek 18 czerwca na stadionie “Zawisza” w Bydgoszczy. W tegorocznych Mistrzostwach udział wzięło osiem drużyn z całej Polski: PKP Intercity S.A. PKP LHS Sp. z o.o. FPS H. […]
PKP PLK zmieniają stację Olsztyn Główny [ZDJĘCIA]
Rośnie konstrukcja nowego peronu nr 4 i powstają pierwsze wyjścia z przejścia podziemnego. PKP Polskie Linie Kolejowe kontynuują prace na stacji Olsztyn Główny. Inwestycja warta jest ok. 400 mln zł. Na stacji Olsztyn Główny wykonawca pracuje nad przebudową torów i sieci trakcyjnej. Przy pomocy ciężkich maszyn układa kolejne elementy, które zapewnią sprawny przejazd pociągów pasażerskich, […]