Podczas pracy w trybie bateryjnym zasięg Mireo Plus B na trudnych topograficznie trasach wynosi około 80 kilometrów bez konieczności ładowania. Technologia węglika krzemu zastosowana w Mireo Plus B przyczynia się do znacznych oszczędności energii. Przestronny pociąg oferuje 126 miejsc siedzących, a także miejsca stojące dla 156 pasażerów.
Powiązane artykuły
Trakcja S.A. zmodernizuje stację Gliwice Łabędy. Wielomilionowy kontrakt podpisany
Trakcja S.A. wykona prace budowlane oraz projekt wykonawczy na zabudowę urządzeń sterowania ruchem kolejowym i urządzeń kolejowych sieci na stacji Gliwice Łabędy. Umowa warta jest 425 mln zł. W ramach podpisanego ze spółką PKP Polskie Linie Kolejowe kontraktu, Trakcja S.A. przebuduje infrastrukturę kolejową wraz z podtorzem, obiektami inżynieryjnymi, siecią trakcyjną i teletechniczną. Zakres umowy obejmuje […]
W życie wchodzi filar rynkowy IV pakietu kolejowego. Co warto wiedzieć?
Nowelizacja wprowadza możliwość zawierania nowego rodzaju umów między przewoźnikiem a zarządcą infrastruktury kolejowej oraz wskazuje możliwość negocjowania wysokości opłat za dostęp do infrastruktury. Zarządca infrastruktury kolejowej może zawrzeć z przewoźnikami kolejowymi umowę o współpracy w celu zapewnienia klientom przewoźnika kolejowego korzyści, w tym dotyczących obniżenia kosztów lub poprawy warunków świadczenia usług na części sieci kolejowej […]
Na trasę Madryt-Barcelona wyjechały pierwsze przebudowane pociągi Avelia Euroduplex z floty SNCF
Cztery pociągi Avelia Euroduplex z floty SNCF w poniedziałek 10 maja wykonały pierwsze kursy na trasie Madryt-Barcelona. Składy będą obsługiwane przez OUIGO España, lokalną spółkę zależną SNCF. Pociągi zostały przystosowane przez Alstom i SNCF do kursowania na hiszpańskiej sieci kolei dużych prędkości. Pierwsze cztery pojazdy są już gotowe, Alstom pracuje nad przebudowaniem kolejnych dziesięciu. Początkowo […]





