Podczas pracy w trybie bateryjnym zasięg Mireo Plus B na trudnych topograficznie trasach wynosi około 80 kilometrów bez konieczności ładowania. Technologia węglika krzemu zastosowana w Mireo Plus B przyczynia się do znacznych oszczędności energii. Przestronny pociąg oferuje 126 miejsc siedzących, a także miejsca stojące dla 156 pasażerów.
Powiązane artykuły
Światowy Dzień Kota – jak podróżować z czworonogiem?
Domowy, perski, bengalski, brytyjski – każdy jest wyjątkowy i traktowany jest jako członek rodziny. Dziś koty, bo o nich mowa, mają swoje święto. 17 lutego obchodzony jest Światowy Dzień Kota. Z tej okazji przypominamy Wam, w jaki sposób bezpiecznie i komfortowo wybierać się z nimi w podróż. Większość zwierząt nie przepada za długimi podróżami. Wybierając […]
Na linii Beni Suef-Asyut w Egipcie Alstom zainstalował elektroniczny system blokad SIL 4
Alstom zainstalował, przetestował i oddał do użytku komercyjnego swój elektroniczny system blokad SIL 4 (Smartlock 400 GP) na odcinku Matai linii Beni Suef-Asyut w Egipcie. Matai jest szóstym odcinkiem linii Beni Suef – Asyut, na którym zainstalowano systemem sygnalizacji blokującej. Jego długość wynosi ponad 18 km i obejmuje dwie stacje Matai i El-Kofor. SIL 4 […]
Zarząd PKP Polskich Linii Kolejowych odwołany
Według nieoficjalnych informacji pozyskanych przez “Raport Kolejowy”, cały Zarząd PKP Polskich Linii Kolejowych został odwołany. Decyzja ta zapadła na Walnym Zgromadzeniu Spółki. Dotychczasowy skład Zarządu – stan na dzień 14.02 Ireneusz Merchel – Prezes Zarządu; Mirosław Skubiszyński – Wiceprezes Zarządu – dyrektor ds. eksploatacji; Radosław Celiński – Członek Zarządu – dyrektor ds. finansowych i ekonomicznych; Piotr Majerczak – Członek Zarządu – dyrektor […]